גלן יוז בישראל 2018 – איפה קונים כרטיסים?

גלן יוז (Glenn Hughes), סולן העבר של להקת דיפ פרפל אהובת הקהל הישראלי יגיע לישראל ב-23 בנובמבר 2018 ויופיע כאן במועדון הבארבי בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה. מה המחירים? ואיפה תוכלו לקנות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אחרי שלהקת דיפ פרפל הופיעה כאן לא מזמן, הפעם זהו תורו של גלן יוז, אחד מסולני העבר של הלהקה המצליחה להגיע להופעה בישראל יחד עם המופע שלו "Deep Purple Classic" בו הוא מבצע את מיטב להיטו ולהיטי דיפ פרפל לדורותיה.

המופע של יוז, שיגיע לכאן למועדון הבארבי ת"א ב-23 בנובמבר 2018, רץ מזה שנתיים ברחבי העולם וזוכה להצלחה עצומה. יחד עם יוז, משתתפים בהרכב הנגנים סורן אנדרסן על הגיטרה, יספר בו האנסן בקלידים ופר אסקובדו על התופים.


במופע, צפוי לבצע יוז יחד עם נגניו את מיטב הקלאסיקות של דיפ פרפל כגון "Smoke On The Water" או "Highway Star" ואחרים, לצד שירי הלהקה המזוהים עימו בתקופה בה הופיע עם הלהקה.

יוז בן ה-65, הצטרף לדיפ פרפל בשנת 1973 כסולן וכבסיסט אך ראה את עצמו יותר כזמר מאשר בסיסט. לאחר מכן הופיע והקליט עם הלהקה לצד הסולן פול רודג'רס עד לפירוק הלהקה בשנת 1976. במהלך שנות ה-80, הקליט יוז עם אמנים והרכבים גדולים כמו גארי מור, בלאק סאבאת' ועוד ומשם המשיך לקריירת סולו.

גלן יוז בישראל 2018 – כרטיסים

ההופעה של גלן יוז בישראל תתקיים ב-23 בנובמבר 2018 במועדון הבארבי בשעה 21:00 בערב. מכירת הכרטיסים נפתחה ומחירי הכרטיסים עומדים על 235 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

תאריך מיקום כרטיסים
גלן יוז בישראל 23 בנובמבר 2018 מועדון בארבי רכישת כרטיסים

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק