ברוס דיקינסון בישראל בדצמבר 2018 – מה מחיר הכרטיסים?

ברוס דיקינסון בישראל בדצמבר 2018 - מה מחיר הכרטיסים?
ברוס דיקינסון בישראל בדצמבר 2018 - מה מחיר הכרטיסים?

הזמר ברוס דיקינסון (Bruce Dickinson) סולן להקת המטאל הותיקה איירון מיידן יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-3 בדצמבר 2018 במשכן לאומנויות הבמה. כמה יעלו כרטיסים? בכתבה הבאה.

הזמר האגדי של להקת איירון מיידן שרק בחודש שעבר הודיע שייצא לסיבוב הופעות עולמי עם "Spoken Word" לקידום ספרו החדש "What Does This Button Do?", מוסיף גם את ישראל לסיבוב ויגיע לכאן בתחילת חודש דצמבר 2018 להופעה אחת במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מחירי הכרטיסים להופעה ינועו בין 299 ל-499 ש"ח.

לפי הפרסומים, דיקינסון לא צפוי לשיר במופע החדש שיגיע לישראל אלא ישמיע קטעים ידועים של איירון מיידן, יספר סיפורים אודות ההרכב ואודות קריירת הסולו שלו. כמו כן, הוא גם יענה לשאלות מהקהל. רוכשי הכרטיסים להופעה של דיקינסון בישראל, יקבלו גם עותק של הספר באנגלית הכלול במחיר הכרטיס.

ברוס דיקינסון בן ה-60, ידוע בעיקר בזכות קולו הגבוה בסגנון ה"רוק האופראי" והוא נחשב לאחד מגדולי זמרי המטאל בכל הזמנים. בשנת 1982 הוא הצטרף ללהקת המטאל הידועה איירון מיידן לאחר שסולנה הקודם פול דיאנו, פוטר. סגנון השירה הייחודי שלו והשפעותיו המוסיקליות שהגיעו בעיקר מלהקת "דיפ פרפל", שינו לגמרי את סגנון הלהקה והפכו את איירון מיידן ללהקה אחרת לחלוטין.

דיקינסון היה חלק מאיירון מיידן במשך 12 שנה והיה אחראי יחד איתה ללהיטיה הגדולים ביותר כגון Revalations, Powerslave ו-Bring Your Daughter…to the Slaghter ועוד. במקביל, פתח דיקינסון ב-1990 בקריירת סולו והוציא את אלבומו הראשון "Tattooed Millionaire" שזכה להצלחה גדולה וכלל את שיר הנושא הנחשב לאחד השירים הידועים ביותר שלו מקריירת הסולו.

ב-1994 החליט דיקינסון להתרכז בקריירת הסולו ועזב את איירון מיידן. הוא הקפיד להוציא אלבום בכל שנה ועד ל-1999 החזיק ב-6 אלבומים מוצלחים. ב-1999, חזר לאיירון מיידן בהרכב חדש/ישן ומאז ועד היום הוא ממשיך לנהל קריירת סולו במקביל לקריירה כסולן הלהקה.

כרטיסים לברוס דיקינסון בישראל – דצמבר 2018

ההופעה של דיקינסון בישראל תתקיים בבית האופרה, המשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ב-3 בדצמבר 2018. מחיר הכרטיסים ינוע בין 299 ל-499 בהתאם לסוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים להופעה מתבצעת באמצעות האתר הבא.

ברוס דיקינסון בישראל לוח הופעות

אמן תאריך מיקום מחיר כרטיסים
ברוס דיקינסון בישראל 3 בדצמבר 2018 בית האופרה ת"א 299-499 ש"ח רכישת כרטיסים

ההופעה של דיקינסון בישראל מצטרפת לשורה של הופעות חו"ל המגיעות לישראל ביניהן הופעתה הקרובה של לנה דל ריי בישראל במסגרת פסטיבל מטאור, ההופעה של גיטריסט דיפ פרפל גלן יוז והופעות נוספות.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הופעות חו"ל באתר "קצת תרבות" ובו תמצאו את כל מופעי החו"ל הגדולים שמגיעים לישראל בקרוב כמו הופעות של תומאס אנדרס, פיטר בנססטיבן ווילסון, המחזמר שיקגואפרוג'ק, סינטרה וחברים, מחווה לפינק פלויד ועוד מופעים רבים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק