בלט שוויץ בישראל 2019 עם המופע טוביה – כרטיסים, תאריכים וכל הפרטים

בלט שוויץ בישראל 2019 עם המופע טוביה - כרטיסים, תאריכים וכל הפרטים
בלט שוויץ בישראל 2019 עם המופע טוביה - כרטיסים, תאריכים וכל הפרטים. צילום: Lucia Hanziker.

להקת בלט שוויץ המצויינת תגיע לישראל בחודש ספטמבר 2019 עם המופע המדובר שלה "טוביה" ותציג מספר הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

להקת בלט בינלאומית נוספת תגיע לכאן בקיץ 2019 ותצטרף אל שורת מופעי מחול בינלאומיים שיגיעו בקיץ הקרוב לישראל. הפעם זוהי להקת בלט שוויץ שתגיע לכאן בספטמבר 2019 לשני מופעים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב עם המופע שלה "טוביה" אותו כתב הכוריאוגרף ריצ'ארד וורלוק. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את המידע על רכישת כרטיסים, מחירים, תאריכים ועוד.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעות של להקת בלט שוויץ בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

המופע של להקת בלט שוויץ בישראל מגיע לכאן במסגרת ציון 70 שנות יחסים דיפלומטיים בין שוודיה לישראל. המופע "טוביה" עלה בבכורה עולמית לפני כארבע שנים בעיר באזל בשוויץ וזכה שם לביקורות מעולות. עתה הוא יגיע לראשונה לישראל ל-2 הופעות בלבד בספטמבר 2019 הקרוב.

את המופע טוביה של להקת בלט שוויץ כתב הכוריאוגרף ריצ'ארד וורלוק שלקח את הסיפור היהודי הידוע של שלום עליכם "כנר על הגג" והלביש עליו כוריאוגרפיה מודרנית המשלבת בתוכה שמחה, עצב, אהבה וכאב. פסקול המופע כולל את המוסיקה של המלחין אוליבייה טרואן שמשלבת בין המוסיקה היהודית המסורתית עם סגנונות מזרח אירופיים, ותבוצע לייב ע"י חמישיית כלי הזמר "קול שמחה" ותשלב בתוכה גם אלתורי ג'אז חיים.

כרטיסים ללהקת בלט שוויץ בישראל 2019 מה יהיו מחירי הכרטיסים ואיפה קונים?

מכירת הכרטיסים למופעים של בלט שוויץ בישראל נפתחה הבוקר לקהל הרחב כשמחירי הכרטיסים נעים בין 196 ש"ל ל-376 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

בלט שוויץ בישראל – לוח הופעות 2019

המופעים של להקת שוויץ בישראל יתקיימו ב-25 וה-26 בספטמבר 2019 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בשעה 20:00 בערב. להלן הלוח המלא של הלהקה בישראל:

תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה 105 כרטיסים
196 – 376 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 124 כרטיסים
196 – 376 ₪
רכישת כרטיסים
בלט שוויץ בישראל 2
בלט שוויץ בישראל 2. צילום: Ismael Lorenzo

עלילת הרקע למופע טוביה של להקת שוויץ

העלילה מתבססת על גיבור הסיפור המפורסם "כנר על הגג" – טוביה, שנאלץ לצפות כיצד משפחתו מתפרקת וביתו נלקח ממנו, אך עדיין נשאר דבק באמונתו ומצליח לשמור על הומור ואופטימיות גם במצבים הקשים ביותר. הסיפור הוא למעשה אנדרטה לעולם האבוד של העיירה היהודית בגלות, המתאר את מצבה הקשה של היהודים בגולה על הרדיפות, הפורגרומים והגירוש.

בלט שוויץ בישראל 3
בלט שוויץ בישראל 3. צילום: Lucia Hanziker.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק