בלט רבולושן בישראל 2019 – כרטיסים, לוח הופעות וכל הפרטים!

להקת המחול הקובנית בלט רבולושן (Ballet Revolution) מגיעה לראשונה להופעות בישראל בפברואר 2019. מתי זה יקרה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? כל הפרטים על מופע המחול הקובני הססגוני והצבעוני שיגיע לכאן בחורף הקרוב.

מופע המחול הבינלאומי המצליח מקובה בלט רבולושן (Ballet Revolution) יגיע לראשונה לישראל לסדרת הופעות בחודש פברואר 2019 באשדוד, ת"א, ירושלים, חיפה ובאר שבע. בעמוד זה, תוכלו למצוא את לוח ההופעות העדכני של המופע בישראל ומידע נוסף על רכישת כרטיסים, הנחות (במידה ויהיו) ועוד.

מדובר במופע מחול רב תחומי המשלב בתוכו סגנונות רבים כגון בלט קלאסי, היפ הופ, בלט מודרני, בלט מודרני, אפרו קובני ואף ריקודי רחוב. המופע מלווה בלהיטים עכשוויים של אמנים כמו ריהאנה, ברונו מארס, סיה, ביונסה, לורד ועוד טובים ורבים אחרים.

על המופע המצליח בלט רבולושן, אחראים שני כוריאוגרפים ידועים – רוקלן גונזלס צ'אווס הקובני והכוריאוגרף האוסטרלי אהרון קאש שיצרו יחדיו ערבוב סגנונות ומחול פיוז'ן מודרני. קאש היה בעבר שותפו של הרקדן והכוריאוגרף הנודע מיכאל ברישניקוב (שידוע לקהל הרחב בזכות השתתפותו בתוכנית "סקס והעיר הגדולה") והשתתף בעשרות סרטים ידועים. כמו כן, הוא משתתף גם בהפקה יוקרתית של האופרה "לה טריוואטה" בלוס אנג'לס.

המופע בלט רבולושן (Ballet Revolution) כבר הספיק להופיע במדינות רבות ברחבי העולם וזכה להצלחה רבה. הלהקה כוללת 20 רקדנים שעברו הכשרה במוסדות ריקוד נחשבים ויוקרתיים ברחבי העולם. משך המופע הוא כשעה וחצי.

בלט רבולושן בישראל לוח הופעות 2019

המופעים של להקת בלט רבולושן בישראל יתקיימו ב-13 בפברואר 2019 בתיאטרון ירושלים וב-14 בפברואר 2019 במשכן לאומנויות הבמה באשדוד.

להלן לוח ההופעות של בלט רבולושן בישראל:

תאריך מיקום מחיר
10 בפברואר 2019 היכל התרבות ת"א 199-349 ש"ח
13 בפברואר 2019 תיאטרון ירושלים 195-365 ש"ח
14 בפברואר 2019 משכן אומנויות הבמה אשדוד 199-349 ש"ח
15 בפברואר 2019 מרכז הקונגרסים חיפה 199-349 ש"ח
16 בפברואר 2019 משכן אומנויות הבמה באר שבע 199-349 ש"ח

בלט רבולושן בישראל כרטיסים

כפי שניתן לראות בטבלה שמעליכם, מחיר הכרטיסים לבלט רבולושן נע בין 195 ל-365 ש"ח. ניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

נכון לעכשיו לא פורסמו פרטים על הנחות או כרטיסים מוזלים. במידה ויפורסם מידע חדש, נעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו.

אתם מוזמנים לקרוא עוד על מופעי מחול ובלט מומלצים באתר קצת תרבות שיגיעו לישראל בקרוב כגון אגם הברבורים עם אירינה קלסניקובה, מלכת השלג בחנוכה 2018, הבלט לה ביידר, קברט ולאסקז בתיאטרון הבימה, פרידה, ומופע של להקת בלט אייפמן בישראל.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק