בלט בוריס אייפמן בישראל 2022 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

בלט בוריס אייפמן בישראל 2022 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
בלט בוריס אייפמן בישראל 2022 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

להקת בלט בוריס אייפמן בניהולו של הכוריאוגרף בוריס אייפמן תחזור לישראל עם היצירה החדשה והמסקרנת "אפקט פיגמליון" ותציג כאן הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש ספטמבר 2022 הקרוב. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

עונת המחול החדשה של האורפה הישראלית, תחזיר לכאן להקת בלט אייפמן המצויינת שזוכה להצלחה גדולה כאן והיא תגיע לישראל בחודש ספטמבר 2022 עם היצירה "אפקט פיגמליון" המבוססת על המוזיקה של יוהאן שטראוס הבן. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההופעה החדשה של להקת הבלט המדוברת כולל מידע עדכני על רכישת כרטיסים ולוח הופעות.

בלט בוריס אייפמן בישראל – לוח הופעות 2022

להקת בלט אייפמן תציג כאן 5 הופעות במשכן לאומנויות הבמה (בית האופרה) בתל אביב במהלך חודש ספטמבר 2022 החל מיום שישי בצהריים ב-16 בספטמבר ועד ליום שלישי בערב ב-20 בספטמבר.

להלן לוח ההופעות המלא:

בלט אייפמן בישראל – כרטיסים, הנחות ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעות של בלט בוריס אייפמן בישראל נפתחה וניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-201 ש"ח ויגיע ל-406 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

להקת בלט בוריס אייפמן בהופעה הקודמת שלהם בישראל:

אודות המופע של בלט אייפמן בישראל אפקט פיגמליון

המופע החדש של בלט אייפמן "אפקט פיגמליון", יתבסס על המוזיקה של המלחין הידוע יוהאן שטראוס הבן ויספר על רקדן המנסה להפוך נערה פשוטה לרקדנית וירטואוזית. על עיצוב התפאורה אחראית זינובי מרגולין, עיצוב התלבושות אולגה שאיישמלאשווילי ועיצוב התאורה אלכסנדר זיבאב ובורס אייפמן.

אודות להקת בוריס אייפמן

בוריס אייפמן הוא אחד הכוריאוגרפים הידועים והמובילים בעולם. נולד ב-1946 בסיבריה וסיים את לימודיו בקונסרבטוריון של לנינגרד, אייפמן הקים את להקת הבלט שלו עוד בצעירותו ב-1977 וכבר מאז החל ליצור את סגנונו ופרשנותו המיוחדת שלו בעולם הבלט הרוסי הקלאסי והשמרני.

הכוריאופיה של בוריס אייפמן מוגדרת כיצירה חדשנית המשלבת מוטיבים של בלט קלאסי אותם ינק בלימודיו בלינגרד, עם מאפיינים של בלט חופשי ומודרני. רקדני הלהקה, כולם בוגרי מוסדות ריקוד ידועים, נדרשו ללמוד שפת גוף חדשה מזו שלמדו בבית הספר לריקוד, בכדי להצליח לבצע את הכוריאוגרפיה של אייפמן בצורה מושלמת.

במהלך הקריירה הארוכה שלו, זכה אייפמן בפרסים והישגים רבים ובביקורות מעולות בעיתונים ובמגזינים המובילים בעולם התרבות העולמי. הלהקה מופיעה באופן קבוע ותדיר ברחבי העולם על הבמות החשובות ביותר.

להקת בלט אייפמן הופיעה כבר מספר רב פעמים בישראל עם יצירות רבות והפכה לסוג של להקת בית כאן בעונות המחול של האופרה הישראלית. מופעי הלהקה בישראל זוכים כאן לרוב להצלחה גדולה בקופות ולביקורות מעולות מאת המבקרים הישראלים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק