בגדי המלך תיאטרון גשר – כרטיסים הנחות ולוח הצגות

בגדי המלך תיארטון גשר כרטיסים
בגדי המלך תיאטרון גשר - כרטיסים הנחות ולוח הצגות. צילום: באדיבות תיאטרון גשר

ההצגה בגדי המלך של נסים אלוני תזכה לעיבוד מחודש בתיאטרון גשר. כמה יעלו כרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-130 ש"ח בלבד במקום 250 ש"ח? בכתבה הבאה.

תיאטרון גשר יעלה את המחזה המיתולוגי של נסים אלוני "בגדי המלך" – 60 שנה מאז עלה לראשונה בתיאטרון הבימה. בהמשך העמוד, תוכלו למצוא את כל הפרטים על מכירת הכרטיסים ולוח ההצגות העדכני, וגם מידע על הנחות וכרטיסים מוזלים.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה "בגדי המלך" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

"המלך הוא עירום" היא הקריאה המפורסמת מהסיפור של הנס כריסטיאן אנדרסן. משפט זה פתוח גם את המחזה הסאטירי והחברתי של נסים אלוני "בגדי המלך" שעלה ב-1961 בתיאטרון הבימה. רבים מגדירים את המחזה של אלוני כהמשך מודרני לסיפור של אנדרסן. המחזה עוסק בקונספירציה פוליטית ומציג סאטירה פוליטית וחברתית שנשארת אקטואלית גם כיום.

המחזה החדש מבויים ע"י יאיר שרמן וישתתפו בו דורון תבורי, מיקי ליאון, נטע שפיגלמן, ליליאן שלי רות, אלכסנדר סנדרוביץ', גלעד קלטר, אורי יניב ועוד. ההצגה מצטרפת להצגות חדשות נוספות שיעלו בעונה החדשה של תיאטרון גשר.

ההצגה בגדי המלך גשר – כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ההצגה בגדי המלך תעלה בתיאטרון גשר באולם האנגר. מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה כאשר מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 250 ש"ח, אך באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא תוכלו למצוא כרטיסים ב-130 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

להלן לוח ההצגות של בגדי המלך בחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון גשר תל אביב – אולם האנגר 10 כרטיסים
130 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם האנגר 9 כרטיסים
130 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם האנגר 10 כרטיסים
130 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם האנגר 10 כרטיסים
130 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק