אנשים, מקומות ודברים בית ליסין – כרטיסים ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח

אנשים, מקומות ודברים בית ליסין - כרטיסים ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח
אנשים, מקומות ודברים בית ליסין - כרטיסים ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח

איפה תוכלו לראות את ההצגה של תיאטרון בית ליסין "אנשים, מקומות ודברים" עם מגי אזרזר? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תשיגו הנחות וכרטיסים מוזלים ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח? קבלו את כל המידע על ההצגה החדשה והמדוברת של בית ליסין ב-2019.

תיאטרון בית ליסין מעלה בימים אלו את ההצגה החדשה "אנשים, מקומות ודברים" בכיכובה של מגי אזרזר ויציג הצגות רבות במהלך החודשים הקרובים ב-2019. בעמוד ההצגה, כאן באתר קצת תרבות, תוכלו למצוא את לוח ההצגות העדכני של ההצגה, ומידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד מידע חשוב שכדאי לדעת.

אנשים, מקומות ודברים לוח הצגות 2019

ההצגה אנשים, מקומות ודברים תציג במהלך החודשים הקרובים הצגות באולמות שונים ברחבי הארץ במהלך 2019. להלן לוח ההצגות של ההצגה לחודשים הבאים בהם נמכרים כרטיסים מוזלים (בכמות מוגבלת) החל מ-81 ש"ח:

תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה – אולם מאירהוף 48 כרטיסים
81 ₪
רכישת כרטיסים
בית ציוני אמריקה – אולם מאירהוף 19 כרטיסים
81 ₪
רכישת כרטיסים
בית ציוני אמריקה – אולם מאירהוף 30 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים

אנשים, מקומות ודברים כרטיסים מוזלים

מחיר הכרטיסים להצגה בקופות תיאטרון בית ליסין, עומדים על 220 עד 250 ש"ח. אם אתם מחפשים לרכוש כרטיסים בהנחה, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת במחיר של החל מ-81 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

אודות ההצגה

בהצגה החדשה מככבת השחקנית מגי אזרזר שכבר משחקת בהצגה אחרת ומצליחה מאוד של בית ליסין – "הזוג המוזר הגרסה הנשית" יחד עם טלי אורן. הפעם, ב-"אנשים, מקומות ודברים", אזרזר מקבלת חשיפה גדולה יותר ולראשונה בתחום התיאטרון, היא מחזיקה בעצמה כמעט את כל ההצגה. אזרזר כבר כיכבה בהצגה "לחנך את ריטה" לצידו של השחקן רמי הויברגר, אך הצגה זו היא בהחלט עליית מדרגה מבחינת החשיפה על הבמה.

מדובר בתרגום עברי של עידו ריקלין למחזה של המחזאי דנקן מקמילן הבריטי הידוע, ובבימויו של רוני פינקוביץ'. אזרזר מגלמת בהצגה שחקנית תיאטרון צעירה בשם אנה ששוכחת לפתע באמצע הצגה את הטקטס, ומתמוטטת. לאחר שהיא מתאשפזת, אמה מכחישה שהיא סובלת מבעיות בריאותיות את בעיות התמכרות, אך לאט לאט, השכבות מתקלפות וכל ההיסטוריה והאנשים שמסביבה צפים על פני השטח והיא נדרשת להתמודד מול הקשיים והאתגרים המתגלים כחלק מהתהליך.

ההצגה הלונדונית זכתה להצלחה גדולה בלונדון ולביקורות נלהבות במיוחד מהמבקרים הידועים ביותר בעולם וזאת הפעם הראשונה שהמחזה מתורגם לעברית ומוצג בישראל. יחד עם אזרזר, משתתפים השחקנים פלורנס בלוך, לירון בן ששון, עודאל חיון, יורם טולדנו, מאיר טולדנו, חי מאור, מעין עמרני, נעמה שפירא ועוד.

בראיון לעיתונות שערכה בשבועות האחרונים לקראת ההצגה, ציינה אזרזר כי ההצגה גרמה לה להיחשף נפשית לגמרי על הבמה ואף הזכירה לה את ילדותה, כשעלתה לבמה בכיתה ד' במסגרת ההצגה "בגדי המלך החדשים" ושכחה לגמרי את הטקסט – חוויה שהיא זוכרת היטב עד היום. ההצגה עולה במסגרת העונה החדשה של בית ליסין במסגרתה עולות הצגות חדשות נוספות כמו השקר עם אבי קושניר והצגות נוספות.

אנשים מקומות ודברים – רשימת המשתתפים המלאה

כאמור, מגי אזרזר מגלמת את התפקיד הראשי בהצגה. לצידה ישחקו השחקנים והשחקניות הבאים: פלורנס בלוך, לירון בן ששון, עודאל חיון, יורם טולדנו, מאיר טולדנו, חי מאור, מעין עמרני, נעמה שפירא, מאי אזולאי, הגר משולם ויצמן, ירדן ניק, רננה נתאי, טל צירין.

על התפאורה אחראית כנרת קיש ועל התאורה קרן גרנק. מירי לזר ערכה את התנועה והעריכה המוזיקלית ועל התלבושות אחראית אורנה סמורגונסקי. בימאי ההצגה הוא יורם פינקוביץ' – במאי ידוע שכיום מנהל אומנותית את תיאטרון מדיטק בחולון.

אנשים מקומות ודברים ביקורת

ההצגה עולה לראשונה בימים אלו בתיאטרון בית ליסין ולכן עדיין לא זכתה לביקורות רשמיות מטעם המבקרים הידועים בישראל. ברגע שיתפרסמו, נסקר עבורכם את הביקורות ונציג את התרשמות הכללית הממוצעת בקרב כל המבקרים בתקשורת.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו סוס אחד נכנס לבר, התקווה, מיקה שלי, השקר, פרידה, שבעה, זרים מושלמים, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, רודף העפיפונים, סימני דרך, אורסטיאה, עושה כרצונו, מרי פופינס, מאחורי הגדר, המלך ליר, לילה אחד באפריל, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
איתן
5 years ago

למרות שמגי אזרזר מצויינת ההצגה חלשה מאוד פרט לרבע שה האחרונה משעממת לא ממליץ .

גילה
5 years ago

איתן, יש הצגה שאתה ממליץ עליה מבית לסין?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק