אמיר דדון הופעות – כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד

אמיר דדון הופעות
אמיר דדון הופעות

הזמר אמיר דדון יוצא בסיבוב הופעות חדש ברחבי הארץ, ויופיע בתל אביב, ירושלים, חיפה, גבעת ברנר, פ"ת ועוד. אז מהו לוח ההופעות העדכני של אמיר דדון. ואיפה קונים כרטיסים להופעות? בכתבה הבאה שלפניכם.

הזמר המצליח אמיר דדון ממשיך להופיע במרץ ולככב במחוזות המיינסטרים הישראלי, במיוחד עם להיטו האחרון "בין קודש לחול" שיצא יחד עם שולי רנד וזכה להצלחה עצומה. עכשיו הוא חובק סיבוב הופעות חדש שירוץ ברחבי הארץ. בעמוד זה נציג לכם את לוח ההופעות העדכני של דדון לחודשים הקרובים יחד עם מידע על רכישת כרטיסים להופעות ופרטים על הנחות.

אמיר דדון לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

אמיר דדון – מחיר כרטיסים והנחות

מחיר הכרטיסים להופעות של אמיר דדון יתחיל ב-86 ש"ח ויעלה המעלה בהתאם לסוג המופע ולסוג הכרטיס. הופעות מסויימות תוכלו למצוא גם הנחות.

אמיר דדון – ביוגרפיה

אמיר דדון החל את הקריירה שלו כבר בשנת 1992 כשהיה חבר בלהקת 059 באילת אך את החשיפה הרצינית הראשונה קיבל בהשתתפותו בהרכב "פרה קדושה" שם היה הסולן ואחד הכותבים והמלחינים בהרכב. האלבום של ההרכב זכה להצלחה יחסית במיוחד בשירים "רגע" ו"שמש".

אך הפריצה האמיתית של דדון, הגיעה ב-2004 כאשר ביצע את הלהיט המצליח "שאריות של החיים" של הפרוייקט של עדין רייכל שזכה להצלחה עצומה והעניק לדדון את החשיפה הגדולה שבזכותה קיבל גם חוזה תקליטים בחברת הליקון שם הוציא את אלבומו הראשון ב-2010 שזכה מיד להצלחה עצומה וכלל להיטים כמו "בזמן האחרון", "חלל" אך בעיקר הלהיט "אור גדול" שהיה למעשה הלהיט הרציני הראשון של דדון שגם הציב אותו בלב המיינסטרים של המוסיקה הישראלית.

לאחר שהספיק לזכות ב"פרס אקו"ם" בקטגוריית "תגלית השנה" וכארבע שנים לאחר האלבום הראשון, הוציא דדון את אלבומו השני שזכה גם הוא להצלחה גדולה וכלל את הלהיטים "לא סתם", "רק לא לאחר", "יש אין סוף" ועוד. באותה השנה, חזר לשתף פעולה עם עידן רייכל כששר יחד איתו את השיר "חיים פשוטים".

במקביל לקריירת השירה שלו, דדון השתתף בכמה פרוייקטים מוסיקליים גדולים מעולם מחזות הזמר. זה התחיל כשכיכב במחזמר "לילה לא שקט" המבוסס על שיריו של שלמה ארצי, המשיך עם התפקיד הראשי במחזמר "עלובי החיים" לצידה של מירי מסיקה, ולאחר מכן בקברט הרוק של קרן פלס "לילה אחד באפריל", בו הוא משתתף עד היום.

בחודש ינואר 2018, הוציא את אלבומו השלישי במספר – "לבחור נכון" שכלל כמה מהלהיטים הגדולים ביותר שלו כמו "כל יום כמו נס", "אם הייתי מוכן" אך בעיקר את השיר "לבחור נכון". למעשה, רוב השירים מתוך האלבום כבר שוחררו החל מ-2016 אך הוצאת האלבום הרשמית נעשתה רק בתחילת 2018.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם כתבות מעודכנות עם לוח הופעות מעודכן של האמנים המובילים בישראל. אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארי, אברהם טל, יהודה פוליקראליעד, אייל גולןדיקלה, עברי לידר, ברי סחרוףריטה, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצי, קרן פלס ,עידן רייכל ואחרים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק