המופע "אלה הם בנאי" – גברי, אורי ובועז בנאי על במה אחת

אלה הם בנאי הופעות כרטיסים וכל הפרטים
המופע "אלה הם בנאי" - גברי, אורי ובועז בנאי על במה אחת. צילום: רונן אקרמן

המופע המוזיקלי החדש "אלה הם בנאי" המפגיש בין גברי בנאי לשני בניו אורי ובועז בנאי יוצא לדרך ויגיע להופעה במרכז ענב לתרבות. במה מדובר? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

הזמר והשחקן גברי בנאי – שליש מהגשש החיוור ואחד האמנים הגדולים תרבות הישראלית, מביא את שני בניו אורי ובועז בנאי למופע בידור מוזיקלי חדש עם סיפורים ושירים שיציג את סיפור חייהם ותחנות התרבות של כל אחד מהם. המופע יגיע למרכז ענב לתרבות בתל אביב ב-29 בפברואר 2020.

את המופע כתבו, ערכו וביימו גברי ואורי בנאי ואת המוזיקה כתבו הילדים בועז ואורי. הפיקה את המופע – מרים עציוני. יחד, ובליווי הקלידן גיל נגל, יציגו השלושה רפרטואר שלם של שירים מוכרים של כל אחד מהם ושירים ידועים של התרנגולים "שיר השכונה", "שיר השוק" ועוד. במקביל לשירים, ישלב המופע גם סיפורים, קטעים קומיים וקטעים נוסטלגיים.

כרטיסים למופע "אלה הם בנאי"

המופע יתקיים ב-29 בפברואר 2020 במרכז ענב לתרבות ת"א שברחוב אבן גבירול 71 בשעה 21:00 בערב. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 114 ש"ח.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק