להקת אייר סופליי תופיע בישראל ב-2022 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

להקת אייר סופליי תופיע בישראל ב-2022 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
להקת אייר סופליי תופיע בישראל ב-2022 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

בפעם החמישית: להקת הפופ הידועה משנות ה-80 אייר סופליי (Air Supply) תגיע שוב ל-2 הופעות בישראל שיתקיימו בחיפה וראשון לציון בחודש מאי 2022. מכירת הכרטיסים החלה. כמה יעלו הכרטיסים ואיך תרכשו? כל הפרטים, בכתבה שהכנו לכם.

הרומן המתמשך של להקת אייר סופליי והקהל הישראלי ימשיך להתקיים גם בעונת הקיץ הקרובה כשהלהקה המצליחה מהאייטיז, תגיע לכאן בפעם החמישית במספר, בחודש מאי 2022 הקרוב ותופיע במרכ הקונגרסים בחיפה ובלייב פארק ראשון לציון. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה המדוברת לרבות מידע על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הופעות עדכני ותאריכים.

אייר סופליי בישראל 2022 – כרטיסים ותאריכים

ההופעות של אייר סופליי בישראל יתקיימו ב-27 במאי 2022 במרכז הקונגרסים בחיפה וביום למחרת ב-28 במאי 2022 בלייב פארק ראשון לציון. מכירת הכרטיסים בעיצומה וניתן כבר לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של אייר סופליי בישראל ב-2022:

גם הפעם, צפויה הלהקה לבצע בהופעה שלה בישראל את כל השירים הרבים והאהובים שלה כמו "Sweet Dreams", "Lonely Is the Night", "Now and Forever" ועוד שירים רבים וטובים. אייר סופליי יגיעו לכאן במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלהם ל-2022 במסגרתו הם יופיעו במדינות רבות ברחבי העולם.

אייר סופליי הייתה אחת הלהקות המצליחות ביותר בשנות ה-80 והייתה אחראית לשורה ארוכה של להיטי ענק שכיכבו בצמרות מצעדי המוסיקה המובילים בארצות הברית ובאירופה. הלהקה הוקמה ב-1975 באוסטרליה ע"י צמד המוזיקאים גרהאם ראסל וראסל היצ'קוק שלוו במהלך השנים העשרות נגנים ומוזיקאים שהתחלפו במהלך השנים.

בתחילת דרכם, הוציאו השניים שירים רבים עליהם עבדו בזמנם החופשי אך לא זכו להצלחה וחשיפה גדולה במיוחד. עובדה זו השתנתה כאשר הוציאו את השיר "Lost in Love" שהפך להצלחה מסחררת ברגע אחד והביא ללהקה חשיפה בינלאומית אדירה ולהצלחה רבה.

הלהקה רכבה היטב על ההצלחה וסיפקה עוד רשימה ארוכה של שירים ולהיטים מצליחים שהקנו לה מקום מכובד ברשימת הלהקות המצליחות ביותר בכל הזמנים. סה"כ הוציאה הלהקה 17 אלבומי אולפן שונים כשהאחרון שבהם הוא "Mumbo Jumbo" שיצא בשנת 2010. הלהקה מרבה להופיע ברחבי העולם ותגיע עתה כאמור גם לישראל בקיץ 2022 הקרוב.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק