אייל גולן ואיתי לוי בהופעה באצטדיון בלומפילד בקיץ 2020 – כל הפרטים!

איתי לוי אייל גולן הופעה בלומפילד 2020 כרטיסים הנחות
אייל גולן ואיתי לוי בהופעה באצטדיון בלומפילד בקיץ 2020 - כל הפרטים!

אייל גולן ואיתי לוי יופיעו ביחד באצטדיון בלומפילד בקיץ 2020 אל מול 30,000 איש. אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

שני הזמרים המצליחים אייל גולן ואיתי לוי יופיעו ככל הנראה בהופעה משותפת וחגיגית באצטדיון בלומפילד ביפו בקיץ 2020. השניים יופיעו אל מול 30,000 איש באצטדיון המחודש ויבצעו את מיטב הלהיטים של כל אחד מהם לצד דואט חדש עליו הם עובדים בימים אלו.

בשלב זה לא ידוע עדיין מתי תתקיים ההופעה אך פרסומים שונים ברשת, מאשרים באופן כללי כי מדובר בהופעה סגורה. יש לקוות כי משבר הקורונה שהולך ומחמיר ופוגע אנושות בתחום התרבות והאירועים, יחלוף עד אז ויאפשר לשניים לקיים מופע בסדר גודל כזה בקיץ הקרוב. השניים כבר שיתפו פעולה בעבר עם הדואט "חתונת השנה" וזכו להצלחה גדולה.

הידיעות על ההופעה של איתי לוי ואייל גולן מגיעות על רקע עזיבתו של לוי מניהולו של גולן אך עובדה זו לא תפריע ככל הנראה להופעה הצפויה, ולוי עדיין נמצא בחוזה עם גולן לעוד כמה שנים. השנה האחרונה הייתה שנה טובה מאוד לשני האמנים שזוכים להצלחה גדולה וביקוש גדול מאוד להופעות.

כרטיסים להופעה של אייל גולן ואילי לוי בבלומפילד קיץ 2020

כאמור, עדיין לא יצאה הודעה רשמית על ההופעה של השניים בקיץ הקרוב וספק אם תצא כזו עד שיחלוף איום הקורונה החמור. לכן, לא ידוע בשלב זה מהם מחירי הכרטיסים ואיפה תוכלו לרוכשם. המשיכו לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" בו אנו נעדכן בזמן אמת בכל ידיעה חדשה בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק