אורסטיאה תיאטרון גשר – כרטיסים ב-80 ש"ח במקום 250 ש"ח!

אורסטיאה תיאטרון גשר - כרטיסים ב-80 ש"ח במקום 250 ש"ח!
אורסטיאה תיאטרון גשר - כרטיסים ב-80 ש"ח במקום 250 ש"ח!

אפרת בן צור מככבת בהצגה החדשה אורסטיאה בתיאטרון גשר. מהו לוח ההצגות העדכני של ההצגה? מהם מחירי הכרטיסים ואיפה אפשר לקנות? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-80 ש"ח במקום 250 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

במסגרת העונה החדשה, תיאטרון גשר מעלה את ההצגה החדשה אורסטיאה בבימויו של מנהל האומנותי של התיאטרון יבגני אריה. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא לוח הצגות עדכני של התיאטרון לצד מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים.

לרכישת כרטיסים בהנחה להצגה "אורסטיאה" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה אורסטיאה שרצה בימים אלו בתיאטרון גשר, היא עיבוד מודרני לטרגדיה היוונית העתיקה שכתב המחזאי האתונאי אייסכילוס, אי שם במאה ה-5 לפני הספירה. זהו למעשה תרגום עברי לעיבוד הבימתי שכתב המחזאי הידוע רוברט אייק. את התרגום לעברית, תירגם רועי חן, ועל הבימוי הופקד מנהלו האומנותי של תיאטרון גשר, יבגני אריה.

עלילת ההצגה מתרחשת בעת העתיקה עם הדמויות הידועות מהטרגדיה היוונית של אייסיכילוס, כמו המלך אגממנון, קליטמנסטרה, אלקטרה ועוד. ההצגה עוסקת בעיקר בדילמות הרות גורל ושואלת שאלות קשות ונוקבות על חיים ומוות, צדק, חמלה ומלחמה.

כך למשל, נשאלת השאלה האם הייתם מוכנים להקריב חיים של ילדה אחת תמורת שלום ושלווה למען כל אזרחי המדינה? ומה יקרה אם זאת תהיה הבת שלכם? ומה יקרה אם מדובר במנהיג מדינה? האם גם אז הוא צריך להקריב את חיי בתו למען מטרה נעלה וחשובה לכלל האזרחים בממלכה?

בתפקידים הראשיים, תוכלו למצוא את דורון תבורי ומיקי לאון בתפקיד אגממנון, את אפרת בן צור בתפקיד קליטמנסטרה ואת נטע שפיגלמן ונועה הר ציון בתפקיד אלקטרה. העיבוד הלונדוני המקורי של אורסטיאה של רוברט אייק, זכה להצלחה בלונדון ואף העניק לו את פרסים יוקרתיים כגון פרס אוליבייה ופרס תא המבקרים על הבימוי המוצלח.

ההצגה עולה במסדרת העונה החדשה והמסקרנת של תיאטרון גשר שמעלה במקביל גם עיבוד בימתי לספר רודף העפיפונים, וההצגה החדשה "לוליטה ז'אן ד'ארק" בבימויו של השחקן המוערך יחזקאל לזרוב.

אורסטיאה לוח הצגות

להלן לוח ההצגות של אורסטיאה לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 41 כרטיסים
80 – 90 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 44 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 39 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים

אורסטיאה כרטיסים מוזלים

מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות תיאטרון גשר עומד על 250 ש"ח אך באמצעות האתר הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת לאורסטיאה ב-80 ש"ח בלבד.

אורסטיאה הצגה בתיאטרון גשר – רשימת המשתתפים המלאה

רשימת השחקנים והשחקניות המשתתפים בהצגה כוללת את אפרת בן-צור, דורון תבורי/מיקי לאו, הנרי דוד/אלון פרידמן, נטע שפיגלמן/נועה הר-ציון, גלעד קלטר, רות רסיוק, בוריס אחנוב, סבטלנה דמידוב, אורי יניב, אבי אזולאי, פאולו א. מוארה, שרון בורשטיין-ביצ'צ'י, איל איבשין/טומי צור ומאיה גמזו/טל פלג.

אורסטיאה ההצגה בגשר ביקורת

לא נמצאו ביקורות של מבקרים ידועים ברשת. במידה ונמצא, נסקור אותן כאן.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו, לוליטה ז'אן ד'ארק, מאחורי הגדר, פרידה, מיקה שלי, רודף העפיפונים, מרי פופינס, השקר, עושה כרצונו, המלך ליר, זרים מושלמים, התקווה, שבעה, סימני דרך, סוס אחד נכנס לבר, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, לילה אחד באפריל, אנשים, מקומות ודברים ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק