האופרה "טוסקה" עולה בשחזור מרהיב – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

האופרה "טוסקה" עולה בשחזור מרהיב - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
האופרה "טוסקה" עולה בשחזור מרהיב - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

האופרה המפורסמת של פוצ'יני "טוסקה" מגיעה לבימות בהפקה חדשה ומושקעת ותציג סדרת הופעות בין החודשים מרץ-אפריל 2019 בבית האופרה הישראלית בתל אביב. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

האופרה הישראלית תעלה החל מחודש הבא (מרץ) שחזור מרהיב של הגרסה המקורית של האופרה הידועה של פוצ'יני "טוסקה", הנחשבת לאחת מיצירות המופת הידועות והפופולריות ביותר בעולם. האופרה תציג 10 מופעים בין החודשים – אפריל 2019 בבית האופרה הישראלית בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה השבוע.

לרכישת כרטיסים לאופרה טוסקה 2019 באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בניצוחו של המנצח של האופרה הישראלית דניאל אורן, ובשיתוף בית האופרה של רומא, תעלה בתל אביב בהפקה חדשה, הגרסה המקורית של טוסקה שעלתה ברומא עוד בשנת 1900 כאשר את התפקיד הראשי יגלמו תמר יאנו וטטיאנה מאליצ'נקו (רשימת הסולנים המלאה, בסוף הכתבה).

על הבימוי, יהיה אחראי הבמאי הדרום אפריקאי טאלבי אלסנדרו שכבר הספיק לביים הפקות אופרה רבות כמו רוסלקה, לה טריוואטה ועוד, ואף ביים בעבר באופרה הישראלית את האופרה "בטבעת החנק" ב-2013. את הקונצרטים תלווה התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון, מקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של איתן שמייסר ומקהלת צעירי מורן.

טוסקה היא בין האופרות הידועות ביותר של המלחין האיטלקי ג'קומו פוצ'יני שנחשב לאחד המלחינים החשובים ביותר בעולם המוסיקה הקלאסית והוא אחראי ליצירות מופת נוספות כמו "לה בוהם", "טורנדוט" ועוד. בעיני רבים, הוא נחשב ליורשו של המלחין האיטלקי ג'וספה ורדי.

את טוסקה החל פוצ'יני לכתוב ב-1986 לאחר שורדי, שהיה אמור מלכתחילה לכתוב אותה, סירב לעשות זאת בעקבות מחלוקות שונות, ושכנע את פוצ'יני לכתוב אותה במקומו. פוצ'יני התרשם מאוד מעלילת הדרמה שכתב ויקטוריאן סרדו, ולאחר עבודה ארוכה שכללה גם לא מעט חילקי דעות מקצועיים, הצליח לסיים את כתיבתה ב-1899.

מכיוון שעלילתה של טוסקה מתרחשת ברומא, הוחלט להציג את מופע הבכורה של טוסקה בעיר. הפרימיירה זכתה לעניין רב כאשר אורחים חשובים כמו ראש ממשלת איטליה, מלכת איטליה מרגריטה מסבויה ועוד אח"מים רבים, נכחו במופע הבכורה. גרסה זו היא זו שתשוחזר בהפקה החדשה של האופרה הישראלית שתעלה כאן החל מחודש מרץ 2019.

טוסקה נחשבת לאופרה סוערת ומרגשת המציגה סיפור מתח מסעיר הכולל בתוכו רצח, התאבדות והוצאה להורג ומתארת את תקופתה של מאבקה לחירות של איטליה באותם שנים בהם מתרחשת העלילה.

טוסקה כבר זכתה למספר עיבודים והפקות שונות בישראל כולל הפקה מושקעת במצדה והפקת ענק בפארק הירקון בת"א בהופעה פתוחה לקהל הרחב לפני כשנתיים. עתה, תציג האופרה הישראלית הפקה חדשה לגמרי עם מספר גדול של משתתפים וסלונים מובילים.

טוסקה האופרה 2019 – מחירי כרטיסים

טווח מחירי הכרטיסים לטוסקה ינוע בין 156 ל-356 ש"ח כאשר המחיר משתנה בהתאם לסוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים נפתחה השבוע וניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות העמוד הבא.

לוח הופעות של האופרה טוסקה – מרץ אפריל 2019

האופרה תציג מספר גדול של הופעות שיתקיימו בין התאריכים 28 במרץ ועד ה-12 באפריל 2019 במשכן לאומנויות הבמה (בית האופרה) בתל אביב. חלק מההופעות יתקיימו בימי שישי בצהריים. להלן לוח ההופעות המלא של האופרה טוסקה בבית האופרה הישראלית:

תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה 4 כרטיסים
156 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 6 כרטיסים
156 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 32 כרטיסים
126 – 246 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 31 כרטיסים
156 – 246 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 45 כרטיסים
126 – 356 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 33 כרטיסים
156 – 186 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 27 כרטיסים
156 – 186 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 19 כרטיסים
156 – 356 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 36 כרטיסים
156 – 246 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 26 כרטיסים
126 – 186 ₪
רכישת כרטיסים

האופרה טוסקה – רשימת המשתתפים המלאה

מנצח: דניאל אורן
במאי: אלסנדרו טאלבי
מעצב תפאורה ותלבושות: אדולפו הוהנשטיין
מעצב תאורה: ויניצ'ו קלי

סולנים:
טוסקה: יאנו תמר/ טטיאנה מלניצ'נקו
קוורדוסי: גוסטבו פורטה/ נג'מדין מאבליאנוב
סקרפיה: סבסטיאן קטנה/ אלכסנדר אלייב
שמש הכנסייה: ולדימיר בראון
אנג'לוטי: קרלו סטריולי/ נח בריגר
ספולטה: איתן דרורי
שארונה: עודד רייך/ יאיר פולישוק
סוהר: נח בריגר/ יאיר פולישוק

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רון
5 years ago

בעניי טורנדוט היא האופרה הטובה מכולן של פוצ'יני אבל גם טוסקה היא בהחלט יצירת מופת

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק