אוסלו בית ליסין – כרטיסים בהנחה ב-71 ש"ח במקום 220 ש"ח

אוסלו בית ליסין - כרטיסים בהנחה ב-71 ש"ח במקום 220 ש"ח
אוסלו בית ליסין - כרטיסים בהנחה ב-71 ש"ח במקום 220 ש"ח

תיאטרון בית ליסין מעלה גרסה ישראלית למחזה הבינלאומי אוסלו בכיכובם של דב נבון ולימור גולדשטיין שמציגה עיבוד בימתי להסכמי אוסלו הידועים בין ישראל לאש"ף. ההצגה תרוץ במוזיאון א"י בתל אביב במהלך עונת 2019. אז איך תוכלו להשיג כרטיסים ב-71 ש"ח במקום 220 ש"ח? בכתבה הבאה.

הסכמי אוסלו המפורסמים בין ישראל לאש"ף נחתמו ב-1993 בבירת נורווגיה. קדמו להם תהליכים רבים ומגעים בין עשרות אישי ציבור בדרגים הגבוהים ביותר עד שההסכמים הצליחו לקרום עור וגידים ולהיהפך להסכמים רשמיים. עתה, הצגה חדשה בשם "אוסלו" שמעלה תיאטרון בית ליסין לעונת 2019, תציג בעיבוד בימתי חדש, את כל התהליכים והמגעים השונים שהובילו להסכם ההיסטורי.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה אוסלו בית ליסין באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

למרבה ההפתעה, את המחזה כתב בכלל המחזאי האמריקאי ג'יי טי רוג'רס שפגש באופן מקרי בדיפלומט נורווגי בשם טרז'ה רוד לרסן הנשוי לשגרירת נורווגיה באו"ם מונה ג’ול. רוג'רס, שרותק מהסיפור המזרח תיכוני בין ישראל לרשות הפלסטינית, נסע במשך כשנה שלמה לאיזור המזרח התיכון כדי לכתוב את המחזה שלו.

המחזה זכה להצלחה גדולה בברודווי ובלונדון וזכה ב-13 פרסים, ביניהם גם בפרס הטוני היוקרתי למחזה הטוב ביותר והיה אף מועמד לפרס האוליביה הבריטי. במחזה ניתן לראות את הדמויות שעסקו בתהליכי השיחות וביניהם יוסי ביילין, שמעון פרס, אורי סביר, יאיר הירשפלד ועוד. וכל אלו דרך עיניהם של בני הזוג הנורווגי כפי שמציג אותם רוג'רס.

תיאטרון בית ליסין, יציג עיבוד ישראלי חדש להצגה שתרוץ במהלך עונת 2019 במוזיאון א"י בתל אביב, כשהיא מבויימת ע"י הבמאי אילן רונן. זוהי גרסת במאי, המותאמת לקהל הישראלי והיא נעשתה ללא מעורבות המחזאי. בהצגה ישתתפו שחקנים בכירים בתיאטרון הישראלי כגון אילן דר, לימור גולדשטיין, לירון ברנס ועוד. רשימת המשתפים המלאה, בהמשך.

אז איך תוכלו להשיג כרטיסים בהנחה לאוסלו בית ליסין ב-71 ש"ח בלבד?

מחיר הכרטיסים המלא להצגה אוסלו של בית ליסין עומד בקופות התיאטרון על 220 ש"ח, אבל גולשי אתר "קצת תרבות" שקוראים כתבה זו, יכולים לרכוש כרטיסים מוזלים להצגה ב-71 ש"ח באמצעות האתר הבא המציע כרטיסים מוזלים במחיר זה בכמות מוגבלת בלבד.

אוסלו בית ליסין לוח הצגות

ההצגה תרוץ במהלך החודשים הקרובים בשנת 2019. להלן לוח ההופעות של ההצגה אוסלו בתיאטרון בית ליסין בתאריכים הכוללים מכירת כרטיסים מוזלים בכמות מצומצמת בלבד:

תל אביב-יפו מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 25 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 30 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 30 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 27 כרטיסים
75 ₪
רכישת כרטיסים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 24 כרטיסים
75 ₪
רכישת כרטיסים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 22 כרטיסים
81 ₪
רכישת כרטיסים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 37 כרטיסים
81 ₪
רכישת כרטיסים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 32 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים

 

ההצגה אוסלו – תקציר העלילה

מדובר בדרמה מרתקת על המהלכים הדרמטיים שהובילו להסכם ההיסטורי בין ממשלת ישראל לאש"ף כשהיא מובאת דרך עיניהם של טריה לרסן, מדען אידיאליסט המקורב למשרד החוץ הנורווגי, ואשתו, הדיפלומטית מונה יול. השניים מחליטים לעשות את הבלתי אפשרי: לנסות להפגיש בערוץ סודי צוות של פלסטינים וישראלים, כדי שיוכלו לדבר באופן חופשי על הסכם שלום.

חשדנות וחוסר אמון מלווים את השיחות הסודיות לכל אורכן, עד שהבלתי יאמן קורה ומאמציהם של בני הזוג לרסן קורמים עור וגידים. הערוץ הסודי הופך לגלוי, הצוות הזוטר מתחלף בבכיר, ההסכם מבשיל ומוצג בפני ראש הממשלה יצחק רבין וראש אש"ף יאסר ערפאת. והשאר היסטוריה.

בעזרת כתיבתו המצויינת של המחזאי, בירת נורבגיה הופכת לזירה של תיאטרון מרתק, מותח ומפתיע, הסוקר את הדרמה שהתרחשה מאחורי הקלעים של הסכם אוסלו. בפעם הראשונה, הקהל נחשף להתלבטויות האישיות, האנושיות, הלאומיות והפוליטיות של מעגל הנושאים ונותנים ולפרטים רבים שנותרו חסויים.

שמעון פרס, יוסי ביילין, ד"ר יאיר הירשפלד, רון פונדק, אורי סביר, עו"ד יואל זינגר – כולם פה, על במה, ביצירה חד פעמית, המשלבת בין הדרמטי לדוקומנטרי ובין הקומי לפוליטי.

ההצגה אוסלו בבית ליסין – רשימת השחקנים המלאה

כאמור, את המחזה כתב המחזאי האמריקאי טי ג'יי רוג'רס וההצגה שתרוץ בבית ליסין, היא גרסת הבמאי הישראלי שביים אילן רונן לפי תרגום של אבישי מילשטיין. רשימת השחקנים והשחקניות בהצגה כוללת את לירון ברנס, לימור גולדשטיין, עדי גילת, אילן דר, רועי ויינברג, שהיר כבהא, חי מאור, דב נבון, ישראל קוג'ינסקי, עופר רוטנברג ואורי שילה.

עוד לקחו חלק בהצגה: ניב מנור בתפאורה ווידאו, אורן דר בתלבושות, אלברטו שוורץ במוסיקה וזיו וולושין בתאורה. משך זמן ההצגה הוא כשעה ו-40 דקות.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו הזוג המוזר הגרסה הנשית, השקר, גבעת חלפון אינה עונה, קן הקוקיה, המחזמר זה אני, מיקה שלי, סימני דרך, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, זרים מושלמים, אנשים, מקומות ודברים, אורסטיאה, פרידה, רודף העפיפונים, עושה כרצונו, מרי פופינס, מאחורי הגדר, המלך ליר, לילה אחד באפריל, לוליטה ז'אן ד'ארק, היורשת ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק