אביתר בנאי הופעות – מחירים, כרטיסים וכל הפרטים!

אביתר בנאי הופעות - מחירים, כרטיסים וכל הפרטים!
אביתר בנאי הופעות - מחירים, כרטיסים וכל הפרטים!

מהם ההופעות הקרובות של אביתר בנאי? כמה יעלו הכרטיסים להופעות? ואיפה תוכלו להזמינם? ומה עם הנחות ומבצעים? קבלו את לוח ההופעות העדכני של אביתר בנאי.

הזמר אביתר בנאי ממשיך להופיע במרץ ברחבי הארץ כשהוא מגוון ומדלג בין מופע אינטימי בפסנתר בלבד לבין מופעי להקה גדולים בפסטיבלים ובאולמות הגדולים בישראל. בכתבה הבאה נציג לכם את לוח ההופעות העדכני והמלא של אביתר בנאי לחודשים הקרובים.

בנאי הוא אחד היוצרים המעניינים והמוערכים ביותר במוסיקה הישראלית ומחזיק בקריירה מגוונת ביותר של עשייה מוסיקלית הנמשכת מעל 20 שנה. אישיותו המיוחדת ואופי חייו המשתנים, באים לידי ביטוי ביצירותיו המציגות פסיפס שלם של סגנונות ורפרטואר ייחודי ומגוון. במהלך הקריירה הארוכה שלו, הצליח בנאי לשחרר להיטים רבים שכבר הפכו לקלאסיקות במוסיקה הישראלית כמו "עד מחר", "כלום לא עצוב", "שמתי לי פודרה" ועוד.

בשנים האחרונות, מרבה אביתר בנאי להופיע במופעי סולו פסנתר כשהוא מציג עיבודים ופרשנות חדשה לשיריו הידועים והמוכרים בביצוע פסנתר בלבד. לצד מופע הסולו, הוא מציג גם לעיתים מופע להקה מלא הכולל קלידים, גיטרות, תופים וכלי נשיפה. בנאי מרבה להופיע במועדוני זאפה ובאולמות קטנים אך נוהג להציג גם מופעים גדולים בהיכל התרבות ת"א, בפסטיבלים גדולים ובאולמות מובילים בישראל.

אביתר בנאי לוח הופעות

ההופעות הקרובות של אביתר בנאי יופיע יכללו את אמפי עומר בבאר שבע, היכל התרבות ת"א, זאפה שוני, הבארבי ועוד. להלן לוח ההופעות של אביתר בנאי לחודשים הקרובים:

יעודכן בקרוב…

כרטיסים לאביתר בנאי

מחיר הכרטיסים להופעות של אביתר בנאי נעים בין 110 ל-239 בהתאם לסוג הכרטיס ולסוג ההופעה. ניתן לרכוש את הכרטיסים לכל ההופעות באמצעות האינטרנט דרך הקישורים המופיעים בטבלה שמעליכם.

בנאי החל את דרכו המוסיקלית בסביבות 1995 כשהוא משתייך למשפחה המוזיקלית אחת המוכרות ביותר בישראל – משפחת בנאי. אביתר הוא אח של מאיר בנאי ז"ל ואורנה בנאי וקרוב משפחה של אהוד בנאי, יובל בנאי ושאר חברי המשפחה הרבים והמוכרים. אלבומו הראשון "אביתר בנאי", יצא ב-1997 וזכה להצלחה מסחרית גדולה במיוחד כשהוא מכר כ-50,000 עותקים.

בין השירים שכלל האלבום הראשון, ישנם להיטים רבים כמו "שמתי לי פודרה", "כלום לא עצוב", "מתי נתנשק", "יש לי סיכוי" ועוד. בנאי המשיך להוציא אלבומים נוספים ולצאת לסיבובי הופעות רבים ברחבי ישראל. בשנת 2004 לקראת הוצאת אלבומו השלישי "עומד על הנייר", החל בנאי בתהליך של חזרה בתשובה שמלווה אותו עד היום כשהוא מתגורר בירושלים ואף מעביר שיעורים שבועיים בישיבה.

בנאי אחראי לשורה ארוכה של להיטים גדולים והישגים רבים במוסיקה הישראלית. בין להיטיו הרבים המאוחרים ניתן לציין את "אבא", "עד האהבה", "פרגולה", ועוד להיטים רבים. סגנון נגינתו מתאפיין בהשפעות של מוסיקה קלאסית ושל אמני רוק ישראלים ובינאלומיים כמו רדיוהד, שלמה גרוניך וגם אחיו מאיר בנאי. בנאי מרבה להופיע בערים רבות ברחבי ישראל כשהוא משלב בין מופעי פסנתר למופעי להקה מלאים.

אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאוןריטה, עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארי, אמיר דדון, אברהם טל, יהודה פוליקר, אייל גולן, עברי לידר, ברי סחרוף, איתי לוידיקלה, שחר חסון, שלום אסייגעידן רייכל, שלמה ארצי, קרן פלסאליעד ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק