אבישי כהן יופיע עם התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות ת"א

אבישי כהן יופיע עם התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות ת"א
אבישי כהן יופיע עם התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות ת"א

הקונטרה-בסיסט הישראלי ואחד המוזיקאים המצליחים ביותר שיצאו מישראל אבישי כהן, ישיק מופע חד פעמי בחודש מרץ 2019 במסגרתו יופיע יחד עם התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות בת"א. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה.

מדובר במופע חדש וחד פעמי בישראל שיפגיש את כהן יחד עם הטריו הקבוע שלו הכולל את נועם דוד בתופים ואליכין שירינוב בפסנתר, יחד עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית. המופע הוא למעשה חלק מסיבוב הופעות חדש של כהן העונה לשם "50/50/50" שחוגג 50 שנים ויוצא לסיבוב ב-50 ערים ב-50 מדינות.

המופע החדש יציג אל כל הקטעים והקומפוזיציות הידועות של כהן בעיבודים חדשים ומיוחדים שישלבו בין עולם הג'אז לעולם הקלאסי. המופע יציג קטעים מכל התקופות בקריירה של כהן במהלכה התנסה בסגנונות כמו ג'אז, לדינו, קטעים קלאסיים ואף שירה בעברית.

אבישי כהן והפילהרמונית הישראלית מרץ 2020 – כמה יעלו כרטיסים?

המופע יתקיים ביום רביעי ה-18 במרץ 2020 בהיכל התרבות בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר זאפה בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 199 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-499 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק